wtorek, 17 lutego 2015

Liebster Award

Zostałam nominowana przez Wingardium Leviosa. Nie wiem za bardzo, o co w tym chodzi xd Ale i tak to miło, dziękuję :)


„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

 

 1. Dlaczego zdecydowałaś się pisać bloga?
Chciałam trenować swoje umiejętności pisarskie, bo to opowiadanie jest jakby moją "wprawką" w mój największy cel: napisanie powieści lepszej i sławniejszej od Harry'ego Pottera i Władcy Pierścieni razem wziętych :D Wiem, to niezbyt realne, ale skoro im się udało stać się takimi sławnymi pisarzami, to może i mnie się uda napisać piękną, poruszającą powieść, którą pokocha choćby połowa świata.
 2.  Jakie są Twoje ulubione książki i dlaczego?
Kocham Harry'ego Pottera. Dzięki tej książce, dokładnie osiem lat temu, zapragnęłam napisać własną powieść, choć prawdę powiedziawszy obecną fabułę, bohaterów i świat przedstawiony w mojej powieści wymyśliłam dzięki anime "Naruto", ale i tak bez Harry'ego nigdy bym nie poznała tego uroku, jakim jest czytanie książki i siła wyobraźni, a mój cel, jakim jest napisanie powieści, nigdy by się nie narodził. Jestem wdzięczną fanką na całe życie <3 br="">
Drugą książką jest powieść "Strażnicy Historii", gdyż w sposób interesujący i powieściowy przedstawia niezbyt lubiany dla mnie (a potrzebny na studia xd) przedmiot, jakim jest historia. Poza tym uwielbiam we wszelkich historii wątki miłości braterskiej :3
 3. Co oznacza Twoje imię?
Samanta - naznaczona
 4. Co lubisz w ludziach?
Lubię w człowieku dobroć w jego sercu, wiarę w Boga i jeśli ma pragnienie do którego dąży, choćby wszystko się waliło, i kocha do niego dążyć.
 5. Jaką cechę w sobie najbardziej cenisz?
Bycie upartym w dążeniu do celu.
 6. Co cię denerwuje w innych ludziach?
Jeśli krzywdzą innych i pozwalają, by zło przejęło nad nimi kontrolę.
 7. Co planujesz na wakacje?
Hm... siedzenie w domu, czytanie, pisanie, oglądanie anime i granie w Elsword, czyli to, co robię na co dzień xD
 8. Gdzie wpadłeś/wpadłaś na pomysł na bloga?
Nie pamiętam xd Wiem jedynie to, że uwielbiam historię romantyczne, ale takie piękne, pełne dramatu i poświęcenia. Pomimo tego uważam, że każdy może kochać, dlatego chciałam ukazać Toma w tym świetle: że nie jest na straconej pozycji i ma szanse na miłość, stąd tytuł Superbia et Amor, czyli Duma i Miłość, która jest przede wszystkim o tym, co wybierze Tom, czy da szansę miłości, czy się jej wyzbędzie.
 9. Jaki jest twój ulubiony film?
Mam dwa: Giganci ze stali - wzruszająca historia o miłości ojca do syna oraz o przezwyciężaniu przeciwności, dążenia do celu. W dodatku z moją ukochaną nowoczesną technologią, czyli robotami.
Syn Boży - choć wiele jest filmów o Jezusie, ten jestem w stanie oglądać cały czas <3 br="">
 10. Czy masz jakąś fobię?
 Nyktofobię (strach przed ciemnością), arsonfobia (strach przed ogniem) i kynofobia (strach przed psami).
 11. Co sądzisz o walentynkach?
Nie lubię ich, bo nie mam chłopaka, więc spędzam ten czas samotnie, myśląc o tym, że niektóre moje kumpele są w tym czasie pewnie na randce xd
 
1. Lubisz prowadzić swojego bloga i czy chcesz go prowadzić?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Co jest twoim największym celem?
4. Jakie są twoje ulubione książki i dlaczego?
5. Wiem, że lubisz anime. Jakie są twoje ulubione serie i dlaczego?
6. Jakie książki przeczytałaś?
7. Czy chciałabyś kiedyś napisać bloga z opowiadaniem czy choćby samo opowiadanie?
8. Jakie lubisz zwierzę?
9. Dlaczego prowadzisz bloga akurat o książkach?
10. Co robisz w ferie?
11. W którym dniu i miesiącu się urodziłaś?
 
Nominuję:
http://wiecznaprzygoda.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz